Δαγκώνοντας τα χείλη της για να πιστοποιήσει
τον σαρκαστικό, αδιάψευστο και ιδιότυπο χαρακτήρα του θανάτου η ποιήτρια
Αναστασία Γκίτση δοκιμάζεται στα όρια του αίματος, φορέα της μνήμης και
της υπόσχεσης. Στο έργο της ζωγράφου Βίλλης Γουσίου ο πειρασμός της
κατακόμβης μοιάζει να υπενθυμίζει την συναλλαγή του πόθου με την πιο
άγρια αίσθηση, το βλέμμα.
Στο ΕΝΕΚΕΝ που κυκλοφορεί.
Στο ΕΝΕΚΕΝ που κυκλοφορεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου